Nedrans förkylning!

suck.. är så less på min dumma förkylning som inte vill ge sig, morr.. hoppas det försvinner snart så man får vara helt frisk för en gångs skull! Marknaden och hösten närmar sig med stormsteg och även Bonitas kastrering också. Hon har nu löpt i 1 vecka snart, lite svårt att tro att det här löpet blir hennes sista och det ska bli så skönt.

Snart så lär man mer eller mindre bli en träningsnarkoman eller så *fniss* suger rejält i träningstarmen nu när man besökt friskis och svettis nya lokaler i stan, de har superfräscha lokaler och de senaste träningsmaskinerna - jag tyckte ju att det var kul och styrketräna på rehab där jag gick förut men var tvungen att bryta pga fick muskelskada i vaden som de trodde var propp i benet vilket det inte var utan en muskelbristning men nu är det utläkt och jag redo att börja igen =)

Fast det blir då på FS för rehab är ju svindyra och de har inte lika bra maskiner som på FS fast en del var samma men urvalet på rehab var väldigt liten, där på FS har dom minst 5 ggr fler maskiner som täcker fler muskelgrupper och man kan träna fler muskler också. Kanon! Ska bara ringa och höra om träningskort och hur det fungerar, fanns ju ingen där som jag kunde prata med när jag var dit och tittade.

Men så fort jag fått kortet, ska det bli av!  Redo för Beach 2009 sen kanske? =) Siktar på att träna 2-3 ggr i veckan men börjar med 1-2 ggr och när det börjar kännas bra så utökar jag antalet pass, dessutom så ska man nog boka personlig introduktion där man får hjälp att utforma ett program som passar en coh ens träningsmål - mitt är ju då att bränna fett och stärka kroppen, speciellt rygg, axlar/nacke samt benen.

Dessutom så har man hittat en 3e potentiell handler till Högbo så det känns bra =) Hostar ju fortfarande så det är bara dumt att anstränga lungorna ytterligare coh speciellt när jag ska till Uppsala igen snart, har fått tid men den tiden krockade så jag ska ringa och flytta fram den några dagar...

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Neta

Krya på dig ordentligt, här har man oxå råkat för förkyldning i hela huset men inte så fara än så länge .. =)

Gaaah, jaa det närmar sig så fort med Högbo och kastreration av våra älskade ..

Vi hörs!! =)

2008-08-31 @ 16:04:29
URL: http://www.wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0